همشهری آنلاین: پرونده یازدهمین دوره مسابقات لیگ تکواندوی جوانان – بزرگسالان بانوان (جام کوثر) با برگزاری مبارزات هفته دهم و یازدهم، با قهرمانی تیم لوازم خانگی کن به پایان رسید.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، هفته دهم و يازدهم (هفته پاياني) از مرحله برگشت يازدهمين دوره مسابقات ليگ تكواندوي جوانان - بزرگسالان بانوان (جام كوثر)، يادواره شهيده طيبه واعظي دهنوي، كه از صبح روز جمعه (21 اسفند) در خانه تکواندو آغاز شده بود، با انجام 10 مبارزه به پایان رسید و تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات معرفی شدند.

بر این اساس، تیم لوازم خانگی کن با 18 برد، 2 تساوی و بدون باخت و کسب 56 امتیاز توانست با هدایت آزاده یاسایی کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد، تیم هیات تکواندوي استان گیلان با هدایت مهناز حسین‌زاده با 17 برد، 2 تساوی و 2 باخت و کسب 52 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم مجتمع فرهنگی ورزشی کوروش با هدایت ریحانه زین العابدینی، با 16 پیروزی، 3 تساوی و 1 باخت و کسب 51 امتیاز سکوی سوم را به خود اختصاص داد.

تيم باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سقز با 36 امتیاز چهارم شد، تیم دانشگاه پيام نور با 30 امتیاز عنوان پنجم را کسب کرد و تیم اداره ورزش و جوانان هشتگرد جایگاه ششم جدول را از آن خود کرد.

تيم هلال احمر استان مازندران (20 امتياز)، هيات تكواندوي شمال شرق (18 امتياز)، مدال‌آوران البرز (16 امتياز)، هيات تكواندوي استان خوزستان (13 امتياز) و بسيج ورزشكاران هيات تكواندوي بروجرد (1 امتياز) هفتم تا يازدهم جدول رده‌بندي هستند.


*** برترین‌های این دوره از مسابقات:
بهترین مربی: آزاده یاسایی از لوازم خانگی کن
بهترین بازیکن: مهسا جدی از تیم مجتمع فرهنگی ورزشی کوروش
بهترین سرپرست: خديجه صفرزاد از هيات تكواندوي استان گيلان
بهترین داور: سيده زهرا صمديان از البرز
تیم اخلاق: دانشگاه پیام نور

 

کد خبر 327996

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha